نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1265
-
الف
+

عیادت رئیس سازمان سینمایی ایران از «محمد کاسبی»

رییس سازمان سینمایی ایران به عیادت «محمد کاسبی» بازیگر پیشکسوت سینما، تیاتر و تلویزیون ایران رفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی ایران به همراه تعدادی از مسئولان و چهره های فرهنگی به عیادت «محمد کاسبی» بازیگر مشهور ایرانی رفتند.

«محمد کاسبی» در چند وقت اخیر با مشکلات جسمی مواجه بود و از نیمه ماه اسد (مرداد) نیز به دلیل عوارض پس از  انجام عملیات جراحی قلب در بخش مراقبت های ویژه شفاخانه بستری و سرانجام پس از 18 روز مرخص شد.
 
بازیگر سریال «خوش رکاب» همچنان در بستر بیماری است و دوران نقاهت را طی می‌کند.

محمد کاسبی

رئیس سازمان سینمایی ایران در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور «محمد کاسبی» در آثار ارزشمند هنری این کشور، گفت: آقای کاسبی سابقه طولانی و روشن در ایفای نقش‌های متفاوت و جذاب در ژانرهای مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی‌های ایشان برای حضور در آثار گوناگون دارد.

«محمد خزاعی» با توضیح اینکه آقای کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه هستند، تصریح کرد: این هنرمند برجسته کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارند و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارند.

وی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هر گونه کمک برای بهبود و تدوای وی اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است تاکنون سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»، «مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس» و «معما» با هنرنمایی «محمد کاسبی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر